Často kladené otázky - FAQ

Neobdržel jsem e-mail o přijetí objednávky nebo e-mail (odpověď) ze Zákaznického centra, co mám dělat?
Jaké jsou náklady za dopravu?
Kdy můžu objednané zboží očekávat?
Jakou přepravní společností bude zboží doručeno?
Objednal/a jsem si v internetovém obchodě špatný model/špatnou velikost. Co mám dělat?
Nevím, kdy přesně budu doma. Co mám dělat?
Přeji si doručit zboží na Slovensko nebo do jiného státu mimo Českou republiku. Je to možné?
Cena produktu se od objednání změnila. Kterou cenu budu muset zaplatit?
Mám další otázky. Kde můžu najít odpověď?


Neobdržel jsem e-mail o přijetí objednávky nebo e-mail (odpověď) ze Zákaznického centra, co mám dělat?

     I když naše společnost zásadně neodesílá spam ani nevyžádanou poštu, je možné, že automatické systémy e-mail odeslaný z některé z námi používaných adres vyhodnotí mylně a nesprávně jako spam (nevyžádanou poštu). K těmto komplikacím může dojít nejčastěji u domén @seznam.cz, @post.cz a @gmail.com. Na odstranění této komplikace intenzivně pracujeme. Prosíme, prohlédněte složku "Spam" nebo "Hromadné" (příp. jinou obdobnou složku). Je vhodné rovněž překontrolovat Vaše individuální nastavení filtrů v e-mailové schránce nebo poštovním klientu. Děkujeme za pochopení. V případě přetrvávajících komplikací nás, prosíme, kontaktujte na čísle Zákaznické linky +420 777 051 055.
Zpět...


Jaké jsou náklady za dopravu?

    Běžná cena za dopravu činí 79,- Kč. Při objednávce nad 790,- Kč je nyní doprava ZDARMA (neplatí pro zboží zlevněné z Původní ceny o 50% a více). O konkrétní výši dopravného budete informován/a po přidání zboží do košíku.
Zpět...


Kdy můžu objednané zboží očekávat?

    Standardní doba dodání je do 1 - 2 pracovních dnů od potvrzení objednávky (příp. 2 - 8 pracovních dnů u vybraného zboží). Za případné zpoždění při doručování neneseme odpovědnost, neboť za přepravu je odpovědna třetí strana. Přepravní společnost zašle zákazníkovi informační SMS s uvedením bližších informací o doručování, případně bude zákazník přímo telefonicky kontaktován o předání zásilky kurýrem.
Zpět...


Jakou přepravní společností bude zboží doručeno?

    Zboží doručujeme přepravní společností PPL s.r.o. Prosíme, vezměte na vědomí, že pokud objednáváte dva a více produktů, je pravděpodobné, že Vám budou doručeny každý zvlášť (ve více balíčcích a různých termínech) z technických důvodů.
Zpět...


Objednal/a jsem si v internetovém obchodě špatný model/špatnou velikost. Co mám dělat?

    Prosíme, zašlete nám pokud možno nenošenou kompletní obuv v originální nepolepené a nepoškozené krabici/obalu spolu s fakturou a vyplněným formulářem, který naleznete ZDE. Uveďte co nejvíce detailů (jméno, adresa, číslo objednávky, číslo faktury, název číslo výrobku), dále uveďte novou požadovanou velikost nebo model, popřípadě číslo účtu vedeného u banky v České republice, pokud žádáte o vrácení peněz.

    Zboží je možné zaslat zpět na adresu Shoebox CZ s.r.o., Timberland, Václavské náměstí 808/66, 11000, Praha (pro případ pozdějších komplikací doporučujeme zaslat na tuto adresu přímo, nikoli formou doručování "Balík na poštu", výdejní místo Zásilkovna, ParcelShop apod. z důvodu možných technických komplikací).

    Shoebox CZ s.r.o. si vyhrazuje právo na poměrné snížení vracené částky u zboží objednaného distančním způsobem, které jeví známky opotřebení, poškození nebo užívání (zejména ve venkovním prostředí) a také na zboží zaslané spotřebitelem zpět bez původní originální krabice výrobce (originálního obalu) či v poškozené originální krabici výrobce (polepení, popsání či její jiné poškození - znehodnocení).
Zpět...


Nevím, kdy přesně budu doma. Co mám dělat?
 
    Vaši objednávku můžeme doručit i na Vaše pracoviště (nebo jinou adresu v České republice). V tomto případě, prosíme, uveďte adresu s co nejpřesnějšími údaji. Pokud se v době doručení nebudete nacházet na doručovací adrese, sdělte kurýrovi Vaši přesnou adresu pro doručení nebo se domluvte na pozdějším termínu doručení.
Zpět...


Přeji si doručit zboží na Slovensko nebo do jiného státu mimo Českou republiku. Je to možné?

    Je nám velice líto, ale zboží objednané v českém internetovém obchodě doručujeme pouze na adresu v České republice.
Zpět...


Cena produktu se od objednání změnila. Kterou cenu budu muset zaplatit?
 
    Vždy účtujeme cenu, která byla platná v době objednávky.
Zpět...


Mám další otázky. Kde můžu najít odpověď?
 
    Na našich stránkách naleznete sekci Kontakty. Zde jsou všechny možnosti, jak nás kontaktovat. Doufáme, že dokážeme zodpovědět všechny Vaše otázky a co nejdříve Vás budeme moci přivítat jako spokojeného zákazníka.
Zpět...


Uděláme vše pro Vaši spokojenost.